23 Ağustos 2009 Pazar

YEPYENİ BİR GİWEAWAY!

[move]Yarışma Yurtdışından bir blogger arkadaşa aittir.Katılabilmeniz için tercüme ettim.Bilginize[/move]


Bu hediyeleri kazanmak için yapmanız gerekenler

Dünyanın heryerine gönderim yapacağı için herkes katılabilir
Blogun izleyicisi olmanız gerekmektedir
Hediyeleri neden kazanmak istediğinizi belirten bir yorum bırakmalısınız
Şansınızı ikiye katlamak için blogunuzda bu yarışmanın detaylarını listeleyerek linkini yine yorum kısmından göndermelisiniz.
Kazanan random tarafından seçilecek
4 Eylül Cuma son katılım.

Bol şans

http://toomuchblush.blogspot.com/2009/08/300-followers-giveaway-jk-jemma-kidd.html#comment-form




Yorum teşviktir.

5 yorum:

ereknur dedi ki...

Teşekkürler canım..

~olive~ dedi ki...

Merhaba,

Hediyeler muhteşem! Bloguma sizi davet edip, blogunuzu izlemeye başladım:)

Give away'le ilgili yazım:

http://lightpinkyorange.blogspot.com/?zx=6dba514cb84c9b25

Makyaj paletini kazanmayı çoook isterim çünkü çok sevmeme rağmen şu an bir paletim yok ve makyaj bir sanatsa, makyaj paleti de en pratik ve harika malzeme!:)

Umarım şans bana güler:) Herkese başarılar dilerim, sevgilerimle

Olive

Esra E. dedi ki...

Aslıcım iştirak için ve yorumun içni teşekkürler.
Ben de siteni ziyaret edeceğim hiç şüphesiz:)
Yalnız bu gieawayleri ben dagıtmıyorum yurtdısında yarısma düzenleyen blogları buradan paylaşıyorum.Tercüme ettim herkes katılabilsin diye yarısmanın kurallarını linkini de koydum katılmanız için bol şanslar dilerim.

Sevgili Hacerin blogunda ay sonuna kadar devam eden bir yarısması var ona katılmanı tavsiye ederim inceleyebilirsin

http://makyajgunlugu.blogspot.com/2009/08/lets-have-some-fun.html

~olive~ dedi ki...

Çok teşekkür ederim:) Ben karıştırdım sanırım biraz uykusuzum=) Ama olsun, iyi ki izlemeye başladım, sizi de davet ettim, bu da blog arkadaşlığımıza vesile olmuş oldu:) Sevgilerimle

Esra E. dedi ki...

Memnun oldum :)
Geliyorum şimdi bloguna ;)