21 Kasım 2009 Cumartesi

ÇAĞRI MERKEZLERİNİ ARADIĞIMIZDA OPERATÖRE KISAYOLDAN BAĞLANMA YOLLARI

Birçok kurumun bilgilendirme amaçlı ücretli çağrı merkezleri var.Kimi zaman istemediğimiz şeyleri dinleyerek manuel işlem yapmak yerine direkt operatöre bağlanırız derdimizi dile getirmek için bu süre yaklasık 2-3 dakika zaman aralıgını kapsıyor bir de müşteri temsilcisine aktarırken gereksiz sıra bekleme durumlarıyla minimum 5 dakika telefonda çaresiz bekleyişlerimiz olur.İşte buna çözüm arayan akıllı beyinler bu işlemlerin kısa yollarını keşfetmişler Akıllarına Sağlık :)
Bulduğum bu sitede birçok kurum ve kuruluşa ait operatöre bağlanma şekilleri mevcut listeden istediğiniz bir kurumu aradıgınızda direkt kişiye bağlanmak için gerekli tüm bilgilendirmeler mevcut süper olmuş...

Örneğin Turkcell müşteri hizmetleri

Sektör
Kurum
işlemler kısmından ilgili başlıkları seçip hangi numarayı tuşlamalısınız size gösteriyor :)


1 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Nefret ediyorum bu calla centerlardan ben ya