14 Kasım 2009 Cumartesi

KARSINIZDA BEN NEREDE KALMISTIK ?

ÇÇookk çooook çççookkk ihmal ettim buraları blogumu ve terkedilmiş kayıt sayfamı :( gerçekten özledim sizleri takip etmek hayatlarımızı bölüşmek duygularımızı samimi yorumlarla hissettirmek çok keyifliymiş.Blog dünyasına giren herkes internet dünyasının bu kapısının ardındaki o gizemi görünce kolay kolay vazgeçemiyor.Gerçekten çok mutluyum sizleri tanımıs dünyalarınıza inebilmiş olmaktan artık daha benden haberler, daha ben kokan yazılar yazmak istiyorum.Aklıma gelen herşeyi dogru olarak sizlere aktarmak istiyorum hiç teknik bilmeden yaptıgım makyajlarımı da aşçı olmadan pişirdiğim yemeklerimi de uyduruk DIY üretimlerimi de hiç çekince altında kalmadan hürce bölüşmek istiyorum.Sizleri hep tekrar ettim hep okudum Sevgili Eda'yı, Laçin'i,Ebvata'yı,Just-makeup'ı, Hacer'i,Iraz'ı,Hello Kitty Duygu'yu ve daha nicesini heyecanla merakla bugün neler yapmıslar nerelere gitmişler ne üretmişler ne giymişler bizlere ne anlatmıslar diye sessiz sedasız hep takip ettim yarısmalarınıza hiç katılmadım daha nice izleyicilere kavusmanızı diler tebrik ederim hepinizi sevgili blogdaş arkadaslarım.

Peki ben neler yaptım yapıyorum nerelerdeyim???
8 Ekim tarihinden beri çok sevdiğim işimi keyifle icra ediyorum hemde kendi mezun olduğum Lise'de.Hergün yeni bir maceraya başlıyorum hergün yeni şeyler biriktiriyorum hayat kumbaramda...Üstlendiğim öğreticilik sıfatına layık kalmak örnek kişilik olmak için hep kontrollü hep faydalı olma çabası içindeyim. Yine BEN' im özümde ama getirildiğim yere layık kalma hevesim ve heyecanımla güzelliklerin altına imza atma çabası içindeyim. 500den fazla öğrencim var hepsine karsı cok hassas çok sevgi doluyum genç olmam sebebiyle (24 yaş )cok kısa sürede pozitif bir uyum yakaladık kimisine hedeflerine götürecek olan Lise Fizik dersinin temellerini atarken, Kimi öğrencilerime Öss birikimlerine çok kıymetli bilgiler katma uğraşı içindeyim.İzmir Bornova'da merkezi bir Lise'de görev almaktayım.Aynı zamanda okul da 3 gün kurs veriyorum, harici özel derslerim var ve bir KPSS kursunda matematik derslerine girmekteyim...Öğretmen olmak için yaratıldığımı taaa ilkokul yıllarımdan biliyordum öğretmen olup ders çalışabilen odada ki mobilyalara ders anlatan tek çocuk ben değildim sanırım :)
Hepiniz sevgiyle sarmalıyor, tüm güneşli güzel günlere birlikte merhaba dememizi temenni ediyorum...

1 yorum:

afreDin gizli dosyaları dedi ki...

bizde sizin değerli bilgilerinizden en iyi şekilde yararlanabilmek için elimizden geleni yapıyoruz sinsi planlarım var daha adını bile bilmediğim büyyyüüük büüykk geçmiş dilediğim fizik hocamın ayağının iyileşip aynı şekilde kırılmasıyla ilgili:) [ne kadar kötü bir çocuguumm].. cebren ve hile ileede olsa sizi aramızda görmek isteriz sayın hocam:)