19 Aralık 2009 Cumartesi

100.POST MARKAFONİ SİPARİŞLERİME KISMETMİŞ :)

İki aya yakın bir aradan sonra blogumda yazmaya başladıktan itibaren güncel tutmaya çalışıyorum temmuz ayı sonundan itibaren bugüne kadar 100.postumu şuan yayınlamış bulunmaktayım :) Artık blog dünyasından elini eteğini çeken çok sevgili ablam Ebvata ve güzeller güzeli Edoş'a teşekkür ediyorum her zaman yorumlarıyla bloguma renk verdiler sayelerinde keyif aldım :) Teşekkürler...

İtsBeauty forumlarına dahil olmama vesile olan Chunlibeautyspot sayesinde az evvel ilk Markafoni alışverişimi yapmış oldum.Çok değil 4-5 saat kadar önce anneyle yayıntılarını topla çekmecelerine İkea'dan bölme al diye tartısırken bu güzellere denk gelmek hoş oldu.Kargo bedeli 4,90 lira sizler de gözatabilirsiniz.
Eğer markafoniye henüz üye değilseniz buradan  referans kısmına gesra47@gmail.com adresini yazabilirsiniz.
İyi Haftasonları...





2 yorum:

chunlibeauty dedi ki...

güle güle kullan canimm :) umarim memnun kalirsin :) eline ula$inca resimlerle birlikte yorumlarini bekliyorum :)

Smyrnote Design dedi ki...

Güle güle kullan canım ben de çok beğenmiştim bunları:).
!00. yazında hayırlı olsun:):)