24 Aralık 2009 Perşembe

BUTİK PAZARIMA AÇILIŞA BEKLİYORUM :)



Uzun zamandır aklımdaydı satış yapmak üzere bir portal oluşturmak.
Sadece giyim veya aksesuarlar için açmayacaktım.
İçerisinde herşeyin bulunduğu kozmopolit bir dükkan olsun istedim:)
Henüz birkaç ürün ekleyebildim eviniz,eşiniz,çocuğunuz için birşeyler bulabilirsiniz.
Kargolama ücreti 3lira olacak.
İlerleyen günlerde eklentiler yapacağım.
Hiçbiri kullanılmış veya eski değildir.
Yeni açmam münasebetiyle ilk 5 müşterim için güzel jestlerim olacak :)
7/24 açık halk pazarımı izlemeye alırsanız yeni ürün eklediğimde kolaylıkla takip edebilirsiniz.
Hadi buradan buyrun...

5 yorum:

Doorstepping dedi ki...

Oooo...Hayırlı olsun :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

mail attım ama buradanda hayırlı olsun diyeyim, gerçekten çok başarılı umarım ilk 5e girerim:))))

Esra E. dedi ki...

teşekkür ederim arkadaslarım :)
dün aksam 2 saat içinde ancak bu kadar eklenti yapabildim ilerleyen günlerde ekleyeceğim takipte kalınız:)

LoLLa dedi ki...

hayirli ugurlu olsunn o zaman .)
su butceyi bi duzelteyim kosucam yamacina .)

papatyaninguncesi dedi ki...

hayırlı olsun.tesadüfen gördüm bloğunuzu.hemen izlemeye aldım sizi.ilk siparişimi verdim bakalım :))