5 Aralık 2009 Cumartesi

MY EYES İN BLUES!

Yağmurlu bir haftasonundan merhaba!
Havayı karanlık ve boğuk maviler içinde seyre dalmışken dumanlı bir parlament gözmakyajı yapma isteği doğdu tam 2 dakikada boya küpüne girdim çıktım parlament mavi sedefli farı açık tonla birlikte kullandım.Çok acele yaptıgım için fazlalıkları rötuşlamadan fotoğrafladım.Bu arada makyajı fotoğraflamak son derece zormuş flaşsız çekim olduğundan farın yoğun pigmenti pek belli olmuyor.İşte sonuç korkmayın amaaaaa :)












4 yorum:

cecilia dedi ki...

çok güzel kullandığın farın markasını da yazarmısın ışıltısı çok hoşmuş.

sermoon dedi ki...

makyaja bayilirim...ve ben bu makyajada bayildim.elinize saglik..cok guzel olmusss

zuzu günlüğü dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık tatlım mavi renge bayılırım zaten sende muhteşem yapmışsın güzelimmm:)

Betül Özbir dedi ki...

maşallah canım hep böyle gür kaşım olsun istemişimdir hehe ama malesef:))

bloğumada beklerim canım