6 Aralık 2009 Pazar

PİZZA SİPARİŞİ SORUNSALI :)



Birçoğunuzun bildiği yemek siparişi portalı olan yemeksepeti.com'u ara ara ben de kullanıyorum.Hiç böylesi bir sipariş kazasına rastlamamıstım.Saat 21:50'de promosyonlu bir pizza siparişi verdim çok sevgili abim Smat özel dersten gelecekti minik bir jest olsun diye 2 pizza siparişi çaktım.Abi geldi lafladık ettik saatin gözüne bakıyorum 22:30 oldu ortalarda pizza yok çocuk aç bir de söylemiyim  kapı çalsın kendi alsın diye oyalarken çay demlenmedi biraz daha bekle yalanı atıyorum.Neyse baktım böyle olmayacak sitenin online destek kısmından bir yetkili ile görüştüm durumu izah ettim siparişi vereli 50 dakika olmuştu görüşme yaparken aldıgım cevap şaşırtıcı oldu bu saatte bölgenize teslimat yapmıyorlarmış efendim bunu duyan ben kızdım tabi siparişimi verirken pazar günü 01:00'a kadar sipariş aldıgı ve şu bölgeye şu saatten sonra teslimat yoktur şelinde uyduruk beyanname olmadıgı için dikkatle siparişimi sisteme geçmiştim operatöre son sözüm telefon açarak haber vermeleri gerekirdi bu disiplinsiz ve lakayık çalışma şeklinden ötürü Pizza Pizza'yı kınıyorum dedim ve zaman aşımından ötürü onuşma penceremiz kapandı ardından İstanbul ve İzmir alan kodlu numaralardan cep telefonum arandı tabii meşgule attım bir nevi tepki olarak :)Siparişiniz hazırlanmamıştır dediği için durumu izah ettim evdekilere de kısmet değilmiş dedik:) Aradan 40 dakika geçti annem pencereden biriyle konusuyor bir de baktık ki Pizza Pizza çalışanı elinde 2 kutu pizza ile çıkmış gelmiş bu ücretsiz gönderim dedi mahcup oldum şimdi teşekkür ederim diyerek kapıyı kapattım sonradan aklıma geldi 23:35 de eve pizza getiren centilmen çalışana bahşiş vermeden olmazdı pencereden seslenip attım bu işten o ve biz karlı çıktık :)Tabii yenmedi pizzalar vaktiyle gelmediği için bir önemi kalmadı ama Pizza Pizza'nın müşteri memnuniyetine dayalı bu hoş jesti güven kaybına sebebiyet vermeden yüzlerde tatlı bir tebessümle mahçubiyete bıraktı yerini:)Teşekkürlerimi iletiyorum.
Esra.

Hiç yorum yok: