26 Ocak 2010 Salı

MARGARET NİCOLE ÇANTA&ÖRGÜ CEKET MADE BY ANNİŞLER

Biri canım balım annem , diğeri gönlü güzel kayınannem :)  (Henüz aday )
İkisi  birelden bana sürpriz el yapımı ciciler hediye ettiler.
Ceket anneden , çanta kayınannişden ^_^
Özellikle örgü denildi mi, biri bana birşey ördü mü kullanmak yerine hatıra olarak saklayacagım derim hep.
Kıyamıyor insan , o eller bana bunları örmüştü diye çocuklarıma göstermek nostaljik anlamlar yüklemek daha hoşuma gidiyor.
Hiç giymediğim anneannemin çocukluğumda ördüğü yelekleri misler gibi saklıyorum onun her ilmeğinde hasret vardı sevgi vardı gönülden...
Herkes çeyizi için başka şeyler isterken ben anneme bana bol bol yelek ör patik ör diyerek ileride ihtiyacım olursa şimdi sağ ve sağlıklıyken örsün kenara koysun hatıralarımız biriksin diye dürtüp duruyorum kadıncagızı.
Babannem rahmetli vefat etmeden 1,5 ay önce bana bir patik örmüştü gelin patiği bu sakla demişti o günkü gibi duruyor bazen sevgileri özlemleri sembolikleştirmek için araç oluyor böyle şeyler.






6 yorum:

Narcissus dedi ki...

Özellikle hırka muh-te-şemm olmuş.İkisine de bayıldım. Güle güle iyi günlerde kullan {sakla :)}

Esra E. dedi ki...

@Narcissus;Teşekkür ederim begenmene sevindim :)Saklayacagım inş..

Esra E. dedi ki...

Tabi memunniyetle :)

cingifilli dedi ki...

canım ikiside harika ama hırka daha bi bayıldım modu yarattı bende:)

Esra E. dedi ki...

mersi şekerim daha güzellerini annen ve kayınannen sana örsünn inşşaaaalllaaahhhhhhhh :)))

esensdollsandpuppets dedi ki...

Ne güzel bloğu olan zeki bir genç hanım eklemiş beni derken baktım arka sayfada o muhteşem hırka duruyor.Biliyormusunuz siz benim adaşımsınızda aynı zamanda.Anneniz hırkanın yanlarını yuvarlak paspas tarzındamı örmüş merak ettim.Bayılırım örgü örmeye.Matematik saorularını da severim ama formuller aklıma gelmedi.Çantada çok hoş güle güle kullanın .Sevgiler