5 Ocak 2010 Salı

OTOBÜSTE Kİ SOĞAN SARIMSAK KOKUSU!



İğrenç şartlar altında gerçekleşti akşam eve dönüş yolculuğum.
Otobüs tıka basa dolu tam ortada ilk koltukta oturuyorum.
Ayaktaki yolculardan genç bir bayan sürekli yer değiştiriyor dikkatimi çekti.
Kapı ağzından çekildi ortaya yanastı orda da duramadı geldi zanngg diye ortadaki demire dayandı.
Sebebi durum anlaşıldı o an!!!!
Elindeki beyaz torbadan gözüken kola ve kagıtlara sarılı bonusu bol sarımsak ve soğanlı lahmacunları otobüsü çok fena kokuttu.
İlk yanımda kitap okuyan kız burnunu kapattı.
Kafamı neredeyse arkaya çevirip oturacaktım önümde zamklandı utanmaz.




En son orta yaş bir amca dellendi duramadı bastı yaygarayı :)
-''Kim bu leş gibi soğaanı yiyip otobüse binen yazık be ayıp utanmazlar ne yiyiorsunuz!''
şeklinde feyat figan etti ee haklıydıda.
Sonra  başladı camları açtırmaya açın da donsun tıçları şeklinde devam etti.
Lahmacunsever kızımızdan çıt yok arkasına bile bakmıyor hınzır seni!

Elimdeki İkea torbasına bakanları görünce ee haliyle tedirgin oldum ben değilim bende yok soğan şeklinde öff pöff ne kötü filan diyip burnumu da tuttum itinaylaaa ehii:)



Aklıma Sevgili Edoş'un hınzırlığı geldi tüm arabayı ıslak hamburgerle sarımsak kokuttugu anısını hatırladım ama Edoşcum bunu hamileyim yalanı da kurtaramaz linç edeceklerdi neredeyse:)))
(Okumak için linke tıklayınız)

Hadi susalım hergün mü sarımsak soğan koklayarak gidiyoruz sanki diyorsun ama bu düşünceden yoksun insanlarında böyle durumlarda toplu taşıma araçlarını kullanmamasını özellikle tercih etmeleri gerekiyor.Kendi keyifleri için 1 otobüs dolusu insan rahatsız oldu.
Yazık!

Hiç yorum yok: