15 Şubat 2010 Pazartesi

SINAVLAR SİLSİLESİ - BENDEN HABERLER

Yaş 24,65 (  buçuğu geçtim :(  ) öğrencilik bitmiyor, sınavlar çekilmiyor, 2 kuruş para kazanmak için verilen mücadele tavan yapıyor, arayıslar ,bekleyişler ,tükenişler, yeni başlangıçlar, bitişler derken hayat akıp gidiyor. Keşke benimde kapaklarım olsa açsam salıversem içimdeki sıkıntılar, endişeler aksa gitse gelmemek üzere. Çeyrek asırlık ömrümün jübilesini, kariyer hayatımda sapasağlam adımlar atarak kendimi bir üniversite odasına dubelle montajlayarak odanın demirbaşı, yangında ilk kurtarılacaklar listesine girerek, yogun yorucu bir meşgale içinde bulmak istiyorum hayatım boyunca!
Bu sebeple bahar dönemi sınavlar var girilecek, başarılması zorunlu!

65 skorlu ÜDS dil puanı 80 ve üstüne çekilecek!
81 ALES sınavı 90 ve üzerine çekilip ardından el ense yapılarak! acılan kadrolara başvuru yapmak gerekecek.

Bununla da bitmez kadro almak devlet kapısına girmek öyle kolay değil başka başka sınavlar var ter dökülecek hayat işte kendisi sınav.

Dil sınavı için gerekli çalışmalar başladı inş.emek verilip karsılıgı alınacak http://www.emocutez.com
Emeksiz yemek olmuyor, zorlanmadan çilesini çekmeden gelmiyor hiçbir güzellik...

İşte şu ara aklımda olan tek şey yarınların getirisini sağlayacak sınavlar.
Küçük notlarım var sırada haberler;

Recep İvedik-3 'ü izledik önyargısız izlemeye odaklanmıstım. Tabi kii ayı hallerine gülmedim gülemedim ancak sosyal cıkarımlarım oldu insanlığa dair. Bu bakımdan bakınca filmin serinin son filmi olacagı fikrim güçlendi. Karsımızda depresif halini sosyalleşerek atmaya çalışan bir Recep vardı daha duygusal daha yeniliğe acıktı izleyecekler olacagı için fazla anlatmıyorum.

14 şubat için tatlı hoş hediyeler aldım, çikolatasız olmazdı aslında verilişinin başka anlamı da vardı diyete girmeden önce kendisine duyacagım hasreti gidermek için verilmişti bana : / Ayrıca artık çok cici pırıltılı zarif bir kalp kolyem vaarrr '' Teşekkürler Gökes'' :)

Strawberry'i keşfe dalmıstım bu sitenin arama kısımlarını hiç kullanıslı bulmuyorum markaya göre arama yerine kategorileri daha detaylandırarak yeni bir arayüz ekleseler çok rahatlamıs olacagıımmmm. Kendime İnglot'ta begendiğim ve ihtiyacım oldugunu düşündüğüm harika bir kaş setini daha uygun fiyata aldım heyecanla gelmesini bekliyorum.

Tabiii bununla yetinmedim sırf isminden ötürü bir krem fondöten atıverdim sepetime bakalım rengi tutacak mı soluk benizli tenimiii :P

Tekrardan Amerika macerası yaptım bakalım yine 2 ayda mı gelecek bilemiyorum ama uzuun zamandır almak istediğim şekerli parfüm kategorisinde olan Pink Sugar edt aldımm.

Bununla da yetinmedim :/ Lancome bi-facil makyaj temizleyicisi de bana dogru yola cıktı :)))

Şimdilik detaylı bilgi vermiyorum ne marka , kaç kuruş , ne renk vesaire hepsi bir gelsin yazalım keyiflee :))

Napayım sınava hazırlık süreciyle geçecek aylar için azcık rahatlama stres atma acısından kendimi ödüllendireceeğimmmm :D
Eee siz de durumlar nasıl?
En son ne aldınızzzz hihiiii ^_^
Kalın Sağlıcakla...

Hiç yorum yok: