3 Mart 2010 Çarşamba

ÇIPLAK RENKLER;NUDE AYAKKABILAR

Bir nude akımı almış başını gidiyor. Özellikle bahar aylarında sıklıkla aksesuarlarımızda, makyajlarımızda ve ayakkabılarımızda göreceğimize eminim. Transparan veya çıplak  anlamında ki ''Nude'' tonunu ben makyajımda kullanıyorum. Dumanlı göz makyajlarında, kalın eyeliner çektiğinizde, dark farlar uyguladıgınızda ilgiyi yalnızca gözlere çekmek dudakları sönük ancak etkileyici bırakmak için çok etkili bir yol nude rujlar. Makyajımızdan sonra tırnaklarda da nude tonlarda ojeler daha fazla talep görmeye başladı ben french yapacagım zaman bir pudra rengi oje kullanarak yine nude etkiyi tırnaklarımda yakalayabiliyorum. Ve bir kadının olmazsa olmazı şıklığına , durusuna, asalet ve güzellik katan ayakkabılar... Ayaklarda çok hoş bir etki bırakan nude tonlar kesinlikle estetik harikası. Ben hepsine bayıldım, zaten kıyafetlerde de tam nude olmasa da somon ve pudra renklerini seviyorum. Şunlara bakınca insanın ruhuna bir dingillik, huzur ve raahtlık veriyor, alacalı renk kombinayonundan uzak sade ama şık. Hemen hemen her renge eşlik ederek kullanılabilmesi de cabası. Şıklıkla - kalitesizlik arası geçişin nüansına sahip tek renk!

Bakalım sizlerde begenecek misiniz?




                 

Hiç yorum yok: