7 Mart 2010 Pazar

NIVEA BYE BYE SPOT SOS STICK & GECE KREMİ

Nivea'ya cilt bakım ürünleri ve günlük temizleyicilerinde {Özellikle Oxygen Power } olan  güvenim, koltukaltı roll-on larından { Double Effect }  duyduğum memnuniyete rağmen bu ikilisi çok çok fazla begenimi kazanmadı :I

Acaba daha taze ciltlerde yeni ergenlerdeki sivilce oluşumuna mı etkili bilemiyorum ama o kadar da kart bir cildim yok yani :) Aksine gerekli esnekliğe sahip fazlaca sert veya yumuşak olmayan cilt tipine sahibim ancak pH sorunum var.

Ergenlikte yüzümde cıkmayan sivilceler son yıllarda bilhassa 5-6 ay önce çene bölgemde küçük küçük pütürcükler şeklinde kendini göstermeye başlayınca yüzümdeki o sağlıksız görünümden rahatsız olmuştum.

Birara oraya yerleşip çadır açacaklardı ki bitti gittiler :) Küçük kızarıklıkları sivilce diye tarif ediyorum ama ne uçlanır ne de yağ tanecikleri içerir ben onları itinayla sıkmaya çalışarak elimdeki serini gücünü görmek istemiştim.

Bye Bye Spot SOS STICK &  BYE BYE SPOT GECE KREMİ



Görüşler;

Kısa sürede hiçbirşey vaadetmiyor , mucize beklemeyin derim.

SOS Stick, patlattıgınız, kanattıgınız sivilcelerinizin mikrop kapmaması başka yerlere saç veya elinizle bulaşmaması acısından dezenfekte edici özellikte keçeli kalem gibi bir ucu var ve bastırdıgınızda alkollü sıvı sivilcenizi temizliyor. Aynı işlevi görecek başka şeylerde var çok tercih edilesi bir ürün oldugunu düşünmüyorum karar sizin. Ben memnun kalmadım.

Gece Bakım Kremi; işte bunu begendim, Temiz cildinize uyguladığınız takdirde etkisini görebilirsiniz hem nem ihtiyacınızı karsılıyor hemde düzenli kullanımla sivilce benzeri kızarıklıklarınızın oluşumunu engelliyor , ben olumlu sonuc aldım. Her zaman  gece kullanmadım banyo sonrası gözenekler acılmısken uygulayarak daha fazla etkisini hissedeceğimi düşündüğüm için uyguladım.

Diyeceğim o ki, büyük iltaplı sivilceleri önleyecek kadar etkili bir seri değil young serisi oldugu için 14-15 yaş civarı ergenlerin kullanımına uygun olduguna inanmaktayım. Ha küçük pütürler için kullanılabilir...

Hiç yorum yok: