26 Mart 2010 Cuma

SATILIK İKİNCİ EL HAYATLAR!..

Hani tırmanısa geçersiniz , yokuşlar düzlük olur, çakıllar asfalt olur jet gibi sekteye uğramadan yolunuza devam edersiniz...

Hani yarınlara umut dolu bakarken , sevdiğine, özlediğine, evine, ailene adı neyse o hedefine kavusmana vuslat kaldığında kalbin pır pır olur mutluluktan...

Hani ramak kala kavuşmana heyecanından benzin solar, göz bebeklerin büyür, nefesin sıklasır, ellerin üşür, sesin titrer tüm duyguların birbirine karısır ama adımlarını yine yolundan saptırmazsın ya...


İşte başarı merdivenlerini keyifle cıkarken bir kalenin surundan tepetaklak olupta atılmak vardır ki gözlerinin feri gider dipsizleşir bakışların ,  keşfedilmemiş koylar gibi ıssız kalırsın birbaşına , gözlerden akan yaşlar takatsiz bırakır parçalanan dudaklarını...
Ve istersin yükünü atmak.

Sessiz çığlıklarım der ki;

SATILIK ACILARIM VAR!! TAKAS EDİLİR MİNİK BİR MUTLULUĞA...

6 yorum:

Ece dedi ki...

MERHABA ESRACIGIM CANIM BENIM:)
ACILAR DENİZİNDE BAYAGI YÜZDÜKTEN SONRA GÜNEŞLENMEK İSTİYORUM AMA HAYAT İŞTE IYISIYLE DOGRUSUYLA YAŞAYIP GIDIYORUZ,VE BEN BUNA KARAR VERDIM VE GÜZEL YAŞ 35 SONRAKİ YAŞ GURUBU,
NEDEN Mİ ÇÜNKÜ O YAŞTAN SONRA HERSEYE ÇOK ÜZÜLMÜYORSUN VE HERSEYI DAHA MANTIKLI DUSNUYORSUN NE BILEYIM 25 YASLARDA OLDUGU GIBI DUSNMUYORSUN HERSEY DAHA FARKLI GELIYOR SIMDI OKUDUM YAZINI,AŞK ACISI SANIRIM DUNYADAKI EN SIK YAŞANAN ACI:/İYİLEŞİYOR INSAN...
SEVGILERIMLE

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

:( sen de mi mutsuzsun benim gibi

Esra E. dedi ki...

Ece; Canım benim haklısın şimdi problem olarak gördüğün şeylere ileride pek takılmıyorsun. Benim aşktan yana şansım pek iyi maşallah problemim kariyer gelişiminde yasadıgım aksaklıklar:(

Hülya;Canım sağlıktan daha büyük zenginlik yok ama bazen yolunda gitmeyen işlerin hele ki geleceğini planlayabilmek için yol alman gerekiyorsa garip bir durgunluga giriyorsa sitem ediyorsun söyleniyorsun takas etmek istiyorsun dertlerini :)

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

haklısın tatlım benim de takaslıklarım var :/ benim ne iş ne aşk ne de sosyal yaşam yolunda gitti bugüne kadar. bazen kendimi ruhen göçmüş hissediyorum. garip bir his işte. umarım hayatımızı yoluna koyabiliriz istediğimiz her alanda...

Esra E. dedi ki...

Hülyacım inş inş inş. kendimiçinde tüm sıkıntılılar içinde feraha erdirmesini istiyorum Allah'tan!

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

Amin tatlım. Bu bloglardaki dertleştirmeler bizleri günden güne yaklaştırıyor ne güzel. Bunca sıkıntının yanında hiç değilse güzel bişeyler de oluyor (al sana Polyanna) :)