3 Mart 2010 Çarşamba

YOKSA SİZ HALA EYÜP SABRİ TUNCERLEŞTİREMEDİKLERİMİZDEN MİSİNİZ???

HHHEHEE başlığa bak çay demle o__O
Blogumun en uzun başlıklı konusuna aynı zamanda en sıccacık tazecik pek cici çok şirin kampanya postuna hazırlanın. Artık duymayan kalmasın diye konuyu buradan ilan ediyorum. Herkes nasiplensin istiyorum bu kampanyadan. Malum EST (açılımı başlıkta) seneler önce Ankaralılar'ın bayramda 1lt kolonya almak için sıraya girip saatlerce beklediği herkesin alamadığı tamı tamına 83 yıllık bir geçmişi olan müşteri memnuniyeti odaklı hizmet veren sektörünün  lideri bir firma. Bu methiyelerimin 1 tane sebebi yok, genel olarak herkesçe popülarite ve güven kazanmıs bir marka. Benim EST'ye olan sempatimin sebebi zamanında gönderdikleri hala kullandıgım 6kg lık promosyon paketi  ^_^ vee Kasım ayında  9 Eylül Üniversitesi Fen Fakültesininn düzenlediği uluslararası kadın kongresinde sponsorluk talebime anında geri dönüş yaparak bizi memnun etmeleriydi.

Uzatmadan anlatayım; 15 Şubat- 15 Mart tarihleri arasında EST'nin web sitesinden 5liralık alışveriş yapan herkese Perfumes Jewels 'dan 40lira değerinde harika bir paket hediye ediliyor. Kadınlar günü için düzenlemiş oldukları bu kampanyaya belirli portallarda forumlarda stokları zorlayacak derecede gösterilen rağbetten ötürü ürünlerin tedarikleri ve tarafınıza ulaşması 1 haftayı buluyor. Ama geç kalmadınız şansınız devam ediyor...

Ben 1 limon + 1 lavanta kolonyası aldım 5,72 lira + kargo bedeli eklenince = 8,81 liraya mükemmel bir hediye setine sahip olmuş oldum. Şimdi size örnek bir sipariş göstermek istiyorum. Bu vatandaş benim gibi az ürün alarak 5lira lmitini geçmiş ve Perfume Jewels hediye seti + el temizleme jeline (5 lira) sahip olmuş.


Setin içindekiler;

  1. body splash
  2. body lotion 
  3. hand and body cream
Alışveriş yapmak için Buraya çufçuflayabilirsiniz

Hediyeli setin kokusunu seçmek için Buradan piliiizzz.

Ben Silky Touch  (İpeksi Dokunuş) aldım genel olarak çok begenilen bir kokuymuş.

Diikkkattt!!!

Kokular bayanlar hitap etmekte ancak odunsu ve baharatlı olanları unisex kokular oldugu için erkeklerde kullanabilmektedir ^_^

Hadi bakalım keyifli alışverişler.

Hiç yorum yok: