20 Ocak 2014 Pazartesi

Sheinside Deneme Alışverişi

Merhabalar,

Hayatımda bir boşluk yaratıp ne yapsam da ruhuma iyi gelecek birşeyler yapsam dediğimde alışkanlıklarımdan biri de online alışveriş oluyor.Çok uzun zamandır kesmiştim , kendime yasaklı siteler ilan etmiştim.Bloglarda gözucuyla okuyor imrenme safhasına gelince hemen uzaklaşıyordum olay mevkinden :)

Uzakdoğu menşeili birçok sitede günümüz trenlerini uygun fiyatlarla düşük kaliteye tercih etmek mantıklı gelebiliyor.Sonuçta zevk sürekli değişiyor ve hep yenileri alma heyecanı oluyor.Ön bir araştırma yaptığımda aslında bu site aklımda olmasa da bu yılın en çok görülen meşhur Burberry Bordo gömleğine bu sitede denk gelmem sebebiyle alışveriş yapmış oldum.Ürünün yaka detayını beğenmesem de birşeyler yapılır düşüncesiyle satın aldım.

Red Long Sleeve Hearts Print Chiffon Blouse pictures

Bir diğer bluz mor ve pembe tonlarıyla kombinlendiğinde harika duran bu floral bluz oldu.



Son olan üçüncü parça ise dantel aşkıma gelsin...Bu tarz ürünlere bayılıyorum.


15 Ocak tarihli siparişim henüz hazırlanma aşamasında.Tahmin ediyorum ki bir ay gibi bir sürede ulaşmakta.Sitenin en güzel yanı satın alınan ürünlerin kullanıcılar tarafından resimlerinin paylaşılması.Ürünün üstte görünüşüne dair bilgi veriyor.

Görseller Sheinside.com'dan alıntıdır.



Hiç yorum yok: