4 Mart 2010 Perşembe

EYELİNER ÇEKMEDE YENİ TEKNİK ^__^


Bu bir başarı öyküsüdür;

Eyeliner çekme özürlü oldugumu bilmeyen kalmadı birçok blogger arkadasıma nasıl çektin ben niye çekemiyom ne kullanıyon diye diye bi hal olmuştum . Bugün öğlen evden çıkmadan kendimce bir teknik geliştirdim :D Baştan sölyliyim bana göre olmuş diyebileceğim şuana kadar çektiklerime göre enn eenn enn the best olanı birazdan size gösterilecek olandır :)

Bu konuda azmedip başaracagıma inandıgım için arada elim alışsın diye uğrasıyordum ama hepsi fiyaskoydu. Aysel Gürel benden daha güzel çekerdi sağ olsaydı eminim :I Şimidii arkadaslar bende Bourjois Glitter Eyeliner var ucu tüy gibi incecik olanlardan. Kendisinii henüzz hiiiiiiçççççç kullanmamıstım. Aldım karsıma bak Bourjoisçim Eyelinercım bu böyle olmaz nasıl olsa birgün sürüleceksin gel etme sözümü dinle kardeş kardeş geçinip gidelim aramıza çöp sokmasınlar tadımız kaçmasın dedim.Velhasıl bu fransız bebesi sözümü dinlemedi yine çirkin çirkin eyeliner denemeleri yapmaya devam ediyordum :/

Şu malzemeleri kullanarak yeni bir sürüm tekniği geliştirmiş oldum :)))


 Biri çöpü alıp karıstırıp aramızı bozmadan ben elime kürdanı alıp batırdım Eyeline şişesine bir güzelllll :) Bu kız çıldırmış dediğinizi duyar gibiyim ;D Farımı sürdükten sonra boyanmış kürdanı kirpik diplerimi tarar gibi yatırarak boylu boyunca taa şakaklarıma kadar gezdirdim ve karsınızda sonuçç :))

Hiçte kötü değil dimi?

Sizde jel eya simli eyelinerlarınız birer kürdan yardımıyla fevkalade kolay hiç zorlanmadan çekebilir güzel güzel kuyruklar yapabilirsinizz.

Flaşlı Çekimler










































Flaşsız Çekimler




7 yorum:

NURŞEN dedi ki...

çok güzel olmuş bende hiç beceremiyorum yaa

Bu da Benim Güncem dedi ki...

oy oy süper yaratıcısın bebeğim yaaa bayıldım bak bu tekniği hemen denemem lazım cok güzel olmuş:)

Esra E. dedi ki...

Nursen; hehe sağol Nursencim :) Yaparsın inş. istediğin gibi kuyruklar :)

Sochic;canım ben kalemlerimi de kürdanla boyayıp artık böyle yapıyorum oluyor sanki dimi :P

Ece dedi ki...

BEN ISTEDIGIM KADAR DENEYEYIM GENE BECEREMIYORUM..BENDE KENDIMCE TAKTIK GELISTIRDIM ONLA YILLARDIR IDARE EDIYORUM:)
SEVGILER

Drama Queen dedi ki...

bu yöntemi ben de denicem en kısa zamanda, zaten böyle de olmazsa eyeliner benim için bitmiştir, bi daha da çekmem:)

Esra E. dedi ki...

@Ece; sürekli çekilirse alısılır diye düşünüyorum ama bizim eller inatçı :) Senin tekniğini de merak ettim Ece :)

@Dramaqueen; likit eyelinerın olmasına gerek yok kalemlerinle kürdanı güzelce boya yine çekebilirsin ben ilk günden bugüne biraz geliştirdim bile :)

Zeynep dedi ki...

kürdan demek yaratıcılık bu olsa gerek :) bantla yapıyordum buda aklımda olsun :)