5 Mart 2010 Cuma

KOŞMADAN YORULDUM YAHU!

Bugün koşu bandım geldi daracık evimizeeee ama ne gelişşşş ...

Kutusunu görür görmez başımdan aşşağı kaynar sular döküldü kapıyı bile açmak istemedim :/

Ne devasa birşeymiş bu alırken büyük alanda baktık ondan küçük geldin sen benim gözüme meğer :/

İyi ki ev kullanımı için üretilmiş! Türk mühendislerin dizaynı yapmadıklarını anlaşılıyor ergonomiklik yakınından bile geçmemiş Avrupa standartlarındaki evler için uygun dizaynı :/

Bir de uyarmıslar koşu bandının kenarlarında 1 metrelik boşluklar varolmalıymış pehhh spor salonlarında dipdipe koştururlardı bizi yarış atı gibi :I

Neyse efendim kutuyu attım koridora actım servis yarın geleceği için bekleyemezdim o halde başladım kurmaya kullanma kılavuzuna göre herşeyini ayarladım ama ama bir sorun vardı ayrıdıgım yere sıgmayacak kadar büyüktü :((

Kaldır indir çevir çok yorulmuştum ufak bir meşrubat molası veri kafamda plan yaptım salon en elverişli yerdiiiii! Muntazam bir köşeyi çevirdim orman manzararlı :)

Tabii salonda gözüme fazlalık gelen yapma çiçekleri vazoları uyduruk bikaç bibloyu attım 2 tane kültablası kırdım şangu şungurr itinayla topladım vitrin takımından bir parçayı koridora çıkarınca işlem tamamlandı evi de süpürüp tozları alınca daha üstüne çıkmadan yoruldugumu anladım.

Ver elini uykuuuuuuu! 3 Saat cebelleştikten sonra 1,5 saat uyuyarak şarj oldum ^_^

50-60kgcık yazıyor benim düldül deli kuvveti geldi gayretlendim üşengeçlik yapsam hepsi ortada kalacak annem çok fena üsütme gelecekti ucuz atlattım tabi giden vazolarına çiçeklerine birazcık üzüldü :)

Yorucu oldu ama spor köşemin olması diyet programımda bana cookk fayda sağlayacak yubbi!

2 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

esracım bende 6 yıldır var ama o kadaaaar zamaan olduki koşmayalı:) koş koş aynı yerde olunca insan sıkılıyo bisüre sonra:)

Esra E. dedi ki...

amaann bende aynısını yapıcam heralde :) 3ay koş sonra bırak köhneleşinceye kadar :)