6 Nisan 2010 Salı

HURMA DEDİĞİN TIRMALAR

Hani tezgahlarda , marketlerde üstleri cilalı, yağlı yağlı paketinden gözkırpan, ramazan sofralarınının baştacı , cennetin meyvesi, kutsal toprakların istilası halindeki glukagon dostu Hurmalar yiyince tırmalarmış ya şuan o haldeyim işte! Teşbihte hata olmazmış ama yine de benzetmem affola :)

Bünyeme savaş açtım!
İçime kaçan heyvanı durdurmak, aynalarla dost olmak en önemlisi de sağlığımı kaybetmemek için!

En zor yanı koşu bandı üzerinde ter atarken oluyor yoksa şuan için açlık krizleri, şeker nöbetlerim tutmuyor ^_^

Size burada en az 2 ay hamurişi türevleri göremeyeceğinizin teminatını veriyorum :>

Bu kez diyet yapmak çok eğlenceli ne derece makul bilemiyorum ama birkaç yerde okudum 15 günde bir vücudumu şaşırtmak için felekten bir öğün çalacagım kendime ultra herşey dahil !( Yanlışsa da biri uyarsın lütfen)

Bunun dısında her 15 günlük periyotlarla hediyelere boğulacağım By G. tarafından :)Sözleşme böyle napalım:P

Böylece keyif katıyorum diyetime sıkılmıyorum henüz başlarda olsam da o__O

Almanın vermekten daha zor olduğu görüşündeyim ben. Belki telkin niteliğinde kendimi inandırıyorum ama diyetli günler hayalsiz geçer mi hiç :)


Hadi bakalım Polyanna spor yapmaya gider.

Light günler dilerim herkese ^_^

8 yorum:

Bu da Benim Güncem dedi ki...

ah bebeğim kolay gelsinnn bende rejimdeyim tatile gidecem göbüşn gtmesi lazım:( ama dayanamıorum cok katı diyetler yapamıorum hiç bi zaman topu topu 2-3 kilo vermem lazım ama olmuoooo:SSSSS

düzenli bi hayat zamanı....... dedi ki...

almak vermekten kolay diil aslında ona da çok emek harcıyosun kilocuklara haksızlık etme pls:)ben1,5 yıl içinde 20 kilo alan ve şu anda sanırım 3-4 kilosunu garip bi şekilde rejim yaparak vermeye çalışan iri bi periyim ama ha gayret gidicek ve gittikçe hersey daha da güzelleşicek :)

destekçinim ;)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

yürü be diyet yapan kim tutar seni :)

asmabahce dedi ki...

koşu bandına çıkınca kötü enerjimin boşaldığını düşünüyorum bende

asmabahce dedi ki...

koşu bandına çıkınca kötü enerjimin boşaldığını düşünüyorum bende

Kokoş Kız dedi ki...

Ben de pazartesi başlayacağım ama o güne kadar bile manevi desteğimi hissederseniz sizinledir, başarılar, bol kilo kayıpları sağlıklı ve mantıklı biçimde:)

Esra E. dedi ki...

Sochic;2-3 kilo dediğin nedir gülüm varsın seni göbekli sevsinler :P

HemCHM; BEnim vücut tabietimde aynen senin dediğin gibi kısa sürede (1,5 yıldır)alınan kiloların şokunu yaşıyor :(

SAK;(Nickleri kısaltıyore)Bu akşam ölürüm beni kimse tutamaz :D

AsmaB.;Bu sözü söylediğin için bugün koşarken en hard sporumu yaptım :) Gitsin kötü enerjiler umuduyla ;)

Kokoşkız;Ben diyete pazar günü başladım sebebi pazartesiye göre kendimi 1 gün önce başlayarak avantajlı olduğumu düşünmemdir :)Tavsiye ederim.

DESTEK OLAN HERKESE ÇOOOOKK TEŞEKKÜRLERRRR!

mine dedi ki...

:) çok tatlı hem fotolar hem de yazı : )