7 Nisan 2010 Çarşamba

BİDA DA SAFARİ YAPMAM ( > _ < )

Herşey Eylül / 2007 yılı Avrupa Bilim Eğlence gecesine katılmamla başladı...
Alana gelen PowerTurk simülatörüyle tanışma heyecanımın bir hobiye dönüşeceğini bilmiyordum. Arkadaşlarla beraber o minik ama zorlu bir Ar-Ge ürünü olan makineye bindik vee dee çok eğlendik.Korkmak , çığlıklar atmak az da olsa adrenalinimizi yükseltmek çookk hoşumuzaa gitmiştii :) Hatta geçen yaz Windsurf olimpiyatlarında Çeşme'de (okumak için tık ) yine PowerTurk simülatörü vardı ama geç saate kalmıştık binemedik:/ Bu açığı nasıl kapattığımı şu yazımdan okuyabilirsiniz. Yolumuz Forum'a düşünce yine dedik haydi bir simülatör yapalım eşli oturabilmek için çok fazla sıra bekledik daha içeri girmeden görevli kızla pazarlık yaptık en güzel hangisiyse onu aç piliz :)


Neyseeciğime, ben yine en arkaya geçtim heyecanla Safari'nin başlamasını bekliyorkene fon müziği çalmaya başladı gözlüklerimizi taktık yolculuğa başladık. Aman ne başlayışşşşşş! Bunların safari anlayışı ne yavrum ? Ben çölde en fazla jeepimiz ters dönecek develer istila edecek bizi  ya da Amazon da Aslanlar çevremizi kuşatacak ceylan sürüleriyle kaçacağız sanarken, Buda heykelleri mi görmedim ağzından girip  leş kokann bağırsaklarından geçtikten sonra neresinden çıktım bilmiyorum.

İncecik raylarda deli gibi giderken sandım ki sırat köprüsünden geçiyorum hayal bile kurdum o_O Birde böyle rayın sonuna jet gibi gelip tosladıgımız kayalar yok mu harbii deliye döndümmm....6 dakika bitmek bilmedii.Yüzüne esen rüzgar, tepene püskürtülen su, bir de ekranda kanat çırpan kelebeklerin içinden geçerken bacaklarımda çırpınan şeylerin olması beni iyicee rahatsız etti:D Korkmak buymuş anladım, hobimden soğudum yahuu! 5D işi gerçekten güzel ama ben eeenn fazla  milliyet kardeş dergisinde verilen 3 boyutlu gözlükleri takıp dinazorların yanar dönerli sayfalarda üstüme gelmesinden korkup dergiyi yakmıstım bunun dozu bana fazla kaçtı!

Bida da safari yapmam !

2 yorum:

Hayat Belki Bazen dedi ki...

İlginç bir deneyim olmuş, darısı başıma:)

Esra E. dedi ki...

İzmirde misin Hayat?
Gitmelisin bence de :)