4 Haziran 2010 Cuma

BENDEN HABERLER VE ETKİNLİK DUYURUSU!

Merhaba BLOGCU arkadaşlarım ,

Epeydir hatırlarınızı soramadım, umarım herşey yolundadır.

Şu sıralar yoğun günler içerisindeyim herşey birbirine karışmış durumda sonumuz hayrola :)

24 saatte İzmir-İstanbul-İzmir yapıp bir de üstüne o yorgunluk ve bacak ağrısıyla düğüne DİNLENMEYE! gittim :))

Yakın arkadaşım olması sebebiyle gitmemek olmazdı işin ilginci düğün , ölüm, yolculuklar, hastalıklar, yorgunluklar hepsi birbirine karışmış durumda :/

Hayat treni hız kesmiyor bizlerde daimi yolcular bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete hesabı .

Okulların kapanmasına az bir süre kaldı sınavlar, projeler, performans ödevleri, analizler derken okul işlerim çığ gibi birikiyor bir taraftan onları hallediyorum diğer taraftan sağlıklı yaşam için açtığım KALORİ SAVAŞLARI hala devam ediyor :)

Ne kadar yorgun olsamda günde 1 saat koşu bandıyla olan buluşmamı ertelemiyorum bu konuda yardımıma L-Carnitine  koşuyor :)

Kendisi metabolizmada çok az bulunan bir enzim spor yapmadan 30dk.önce 1 adet (Yaklaşık 1000mg) aldıgınız takdirde vücuda enerji veriyor daha zinde hissediyorsunuz.

Ben etkisini içtikten 45 dakika sonra görmeye başlıyorum 6,4 gibi bir hızda yürürken hiçbir bacak ağrısı hissetmiyorum. Esas görevi HÜCRENİN ENERJİ OCAKLARI OLAN MİTOKONDRİLERDEKİ ENERJİYİ AÇIĞA ÇIKARMAK!

Gelelim duyurumuza Sevgili Nadire'nin çok güzel bir etkinliğine katılmanız için konuyu paylaşmak istiyorum bende katılacağım birçok kişinin katılımıyla keyifli bir etkinliğe dönüşecek.

Bilgi almak için TıkTık

''Hayalini Kullan, Hobini Göster''


















Sevgiler.

1 yorum:

modafobik dedi ki...

Çok hoş fikir yaaaa ! (: